Επιστολή πολιτών προς το Δήμο Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΒΑΡΗΣ – ΒΟΥΛΑΣ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ

 
ΕΠΕΙΓΟΝ
 
Προς: Τον Δήμο Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης
 
Υπ’ όψιν: Αναπληρωτή Δημάρχου, κ. Σπυράγγελου Πανά
 
Θέμα: Προτάσεις για την πρακτική εφαρμογή της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου της 25ης Νοέμβρη, σχετικά με τα χαράτσια.
 
Βούλα, 29 Νοέμβρη 2011
 
Κύριε Αντιδήμαρχε,
 
Στη βάση της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου στην έκτακτη συνεδρίασή του της Παρασκευής 25 Νοέμβρη 2011, σχετικά με το θέμα του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. («χαράτσι» με λογαριασμούς Δ.Ε.Η.), σας υποβάλουμε τις παρακάτω προτάσεις, η αποδοχή εκ μέρους σας και η άμεση εφαρμογή των οποίων, αποτελούν κατά τη γνώμη μας το απαραίτητο σκέλος της υλοποίησης της παραπάνω απόφασης.
 
Αναλυτικά:
1.- Γραφεία Ενημέρωσης & Δράσης: Θεωρούμε απαραίτητη τη παραχώρηση ενός χώρου δημοτικού κτιρίου σε νευραλγικό σημείο κάθε μίας από τις τρεις Δημοτικές Κοινότητες, ο οποίος θα είναι εξοπλισμένος με τηλεφωνική σύνδεση. Ο χώρος αυτός ο οποίος θα πρέπει να είναι επανδρωμένος από Δημοτικό υπάλληλο, θα φιλοξενεί τους δημότες οι οποίοι θα προσέρχονται είτε για λήψη πληροφοριών σχετικά με την διαδικασία μη-πληρωμής του χαρατσιού, είτε για κατάθεση των δικαιολογητικών τους για την νομική διαδικασία που θα κινήσει ο Δήμος για την προστασία τους. Οι πληροφορίες θα παρέχονται επίσης τηλεφωνικά.
Στους ίδιους χώρους θα φιλοξενούνται κατά περιόδους εκπρόσωποι της «Πρωτοβουλίας» μας οι οποίοι θα διανέμουν σχετικό έντυπο υλικό στους δημότες και θα συντονίζουν την υποστήριξή τους μέσω των «Ομάδων Δράσης» που θα συγκροτήσουμε με σκοπό την αποτροπή-αντιμετώπιση ενδεχόμενων αποπειρών διακοπής ηλεκτροδότησης.
Είναι απαραίτητο να τεθούν στη διάθεση του κάθε Γραφείου ελάχιστος εξοπλισμός πληροφορικής, με δυνατότητα εκτυπώσεων και παραγωγής φωτοαντιγράφων.
 
2.- Αίθουσα για συνεδριάσεις Συντονιστικής Επιτροπής: Ζητούμε την σε πάγια βάση παραχώρηση μικρής δημοτικής αίθουσας (π.χ. ΚΑΠΗ) σε οποιαδήποτε Δημοτική Κοινότητα, σε τακτές ημέρες και ώρες για τις τακτικές συνεδριάσεις της Συντονιστικής Επιτροπής της «Πρωτοβουλίας» μας. Παράλληλα θα πρέπει να υπάρχει η απαραίτητη ευελιξία, με σχετική πάγια εντολή σας προς τον υπεύθυνο διαχείρισης της αίθουσας, προκειμένου για την ταχεία συνεννόηση και παραχώρηση της αίθουσας στις περιπτώσεις εκτάκτων συσκέψεων / συνεδριάσεων της Συντονιστικής Επιτροπής.
 
3.- Αίθουσα για δημόσιες συγκεντρώσεις & συνελεύσεις: Παραχώρηση σε πάγια βάση μίας μεγάλης αίθουσας (π.χ. «Ιωνία» ή Πνευματική Εστία Βούλας) για τις δημόσιες ενημερωτικές και οργανωτικές συγκεντρώσεις και Γενικές Συνελεύσεις της «Πρωτοβουλίας» μας, σε ημέρες και ώρες που θα συμφωνούνται κατά περίπτωση, με ταχύρυθμη διαδικασία. Θα θέλαμε, εκτός της Βούλας, να έχουμε και από μία επιλογή σε κάθε μία από τις υπόλοιπες Δ.Κ. (π.χ. Δημοτικό Θέατρο Βάρης), προκειμένου να οργανωθούν και εκεί αντίστοιχες εκδηλώσεις.
 
4.- Ανάρτηση πανώ: Ζητούμε την άδεια ανάρτησης πανώ με πληροφοριακό και προτρεπτικό χαρακτήρα ως προς την άρνηση πληρωμής των χαρατσιών. Τα πανώ αυτά τα οποία θα είναι πιθανόν από τέσσερα έως έξι για το σύνολο του Δήμου, θα αναρτηθούν σε υπαίθριους δημόσιους χώρους, σε κεντρικά σημεία της πόλης ή σε σημεία πυκνής διέλευσης κοινού ή κυκλοφορίας οχημάτων. Εκτός από την άδεια για την ανάρτησή τους, θα χρειαστούμε πιθανότατα τη συνδρομή της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, με εργάτες, καλαθοφόρο όχημα και υλικά ανάρτησης.
 
5.- Οργάνωση του συστήματος Νομικής Στήριξης των Δημοτών (προφανώς κατά τα πρότυπα και των υπόλοιπων Δήμων που συμμετέχουν στο κίνημα αυτό) και ανάθεση του έργου αυτού σε δικηγόρο της Νομικής Υπηρεσίας του Δήμου, με τον οποίο θα πρέπει να είμαστε σε συνεχή επικοινωνία.
 
6.- Ορισμός Αντιδημάρχου ή Δημοτικού Συμβούλου με καθήκον την διαρκή επικοινωνία με την «Πρωτοβουλία» μας για την υλοποίηση της απόφασης του Δ.Σ. και για τον συντονισμό των ενεργειών του Δήμου μας με γειτνιάζοντες κατ’ αρχήν Δήμους της Νότιας και Νοτιοανατολικής Αττικής (π.χ. Σαρωνικού, Μαρκόπουλου, Αργυρούπολης – Ελληνικού κ.ά.), με σκοπό την δημιουργία δικτύου αλληλοενημέρωσης και αλληλοϋποστήριξης, την από κοινού αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων προκύπτουν και τον σχεδιασμό, οργάνωση και υλοποίηση κοινών δράσεων κλπ ενεργειών. Το ίδιο πρόσωπο θα βρίσκεται σε τακτική επαφή με οποιονδήποτε περιφερειακό ή εθνικό φορέα που μπορεί να παίξει ένα ρόλο συντονιστικό ή υποστηρικτικό, συμβουλευτικό ή επιχειρησιακό (π.χ. οργάνωση «Δικηγόροι Ενάντια στα Χαράτσια», Δ.Σ.Α. κλπ).
 
Κύριε Αντιδήμαρχε,
Πιστεύουμε πως η άμεση εφαρμογή των παραπάνω προτάσεων αποτελεί την ελάχιστη ανταπόκριση του Δήμου προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της πρόσφατης σχετικής απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
 
Για τον σκοπό αυτό ζητούμε, άμεσα, μία συνάντηση μαζί σας, προκειμένου για την διευκόλυνση της ταχείας λήψης σχετικών αποφάσεων.
 
Για την «Πρωτοβουλία Πολιτών Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης ενάντια στα Χαράτσια»,
η Συντονιστική Επιτροπή
Καλατζής Μίλτος
Κοτζιάς Παναγιώτης
Κυπριώτης Δημήτρης
Περακάκης Γιάννης
Σπανολιός Αντώνης
Σταύρου Μάκης
Στρογγιόγλου Λευτέρης
Φωσκολάκης Χάρης
Advertisements
Επόμενο άρθρο
Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: